semoga Allah merahmati Perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

 

Assalamualikum...
emmm lamanya aku tak jenguk laman sesawang yang kian bersawang ni.. wah tajuk entry cam best kan... setelah sekian lama menanti akhirnya double line.. punyalah seronok hati rasa macam tak percaya dan nak melompat-lompat... nak jerit yeaaayyy kuat2 tapi tetiba aku tersedar.. hah mimpi rupanya... emm mimpi yang baik macam ni tak apa kan nak sharing.. manalah tahu ianya dejavu yang merupakan petanda baik dari Allah..  emm waAllahualam itu semua Allah yang beri tapi dah mimpi cam tu pun punyalah seronok hati..kwang..kwang..kwang.. tapi betul akhir2 ini aku selalu dapat mimpi yang pelik2 tapi aku tahu ianya mimpi yang baik cuma mungkin belum tiba masanya untuk aku story morey kat sini.. hehe  InshaaAllah sekiranya ianya benar2 berlaku nanti aku share k...

emm oklah saja nak menaip sebenarnya nak ambik mood balik nanti ada cerita terbaru aku share dekat kamu lagi ya cik blog... jumpa lagi... wasalam

0 comments: