semoga Allah merahmati Perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Assalamualikum...

Rasa macam lama tak mencoret dalam blog ni... bestkan tajuk entry kali ni... emm serahkan segala2nya pada Allah.. senang cakap tapi susah nak buat.. ok sebenarnya aku rasa aku ni jenis manusia yang cepat risau al maklumlah anak sulung perempuan dari 12 orang adik beradik... walaupun aku no 4 tapi aku dah macam kak long dah.. so bila hal berkaitan keluarga aku akan feeling lebih.. emm kerisauan yang melampau, selalu fikirkan tentang emak, abang dan adik2.. hehe kak long kan.. 

Sehinggalah baru-baru ini melihat video adik kepada Bill Clinton yang memeluk Islam.. best dengar cerita dia dan apa yang dikatakan olehnya seolah-olah melekat dalam kepala otak dan hati ini... emm aku terfikir kalau orang yang baru kenal tetang Islam dah letakkan segala2nya pada Allah kenapa tidak aku yang lahirnya seorang muslim.. Allah Hu Akhbar

Since that.. aku belajar untuk serahkan segala2nya pada Allah.. so bila rasa ada kerisauan bertandang angkat tangan dan berdoa dan setelah itu percaya dan serahkan terus pada Allah untuk menentukannya.. Alhamdulillah rupa2nya ianya sesuatu yang baik dan melegakan.. benar bila Allah jadi sandaran segala-galanya dipermudahkan.. Terima kasih Ya Allah atas nikmat yang diberi dan perhatian yang sentiasa ada buat mahlukMu yang alpa ini..

Sekian untuk kali ini.. still waiting for a good new yang mana ianya baik untuk aku dan baik bagi Allah yang menciptakan aku ....WaAllahualam...

0 comments: