semoga Allah merahmati Perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Assalamualikum...  semoga hari ini lebih baik dari semalam... oh entry kali ni tajuk cam aku nak ambik anak angkat kan.. emm rasanya cam tulah.. Oh ya Today birthday my hubby 36 years old... moga Allah pangangkan umur suamiku.. dimurahkan rezeki dan ditetapkan iman...amenn.. Bila fikir umur suamiku yang dah 36 dan umur aku yang dah masuk 33 next month mcam seriau pulak sebab kami masih berdua... tapi bersabarlah wahai hati itukan Allah yang tentukan so aku patut sebut Alhamdulillah... oh ya syukur sebab Allah masih beri kami kasih sayang dan rahmat yang melimpah ruah... Terima kasih ya Allah..

Oh melencong dari tajuk asal sudah... berbalik pada tajuk anak angkat.. emm just terkejut bila kawan bagi tau ada seorang ibu ni nak beri anak dia tapi kami perlu tanggung kos bersalin di hospital..  emm berfikir sejenak.. tanya pendapat suami dan suami bagi green light.. oh alhamdulillah moga dipermudahkan segala urusan.  Sekiranya baby itu memang Allah telah suratkan sebagai anak angkat kami InsyaAllah kami terima dengan tangan terbuka.. tak kisahlah siapa pun asal usul dia.. ia tetap insan suci yang lahir seperti kain putih dan ibubapanya lah yang akan mencorakkannya nanti..

Ya Allah aku memohon hanya kepadaMu sekiranya urusan ini baik untuk kami, baik untuk agama kami dan baik untuk masa depan kami lorongkanlah kami kepadanya dan permudahkanlah kami. Hanya padaMu kami berserah dan memohon petunjuk sesungguhnya kami jahil ya Allah bantulah kami ini dan janganlah Kau biarkan kami menentukan arah kehidupan kami tanpa bimbingan dariMu... sesungguhnya hanya padamu Kami meminta dan hanya padaMu kami mohon pertolongan.. Ameen ya Rabbal alameen... 

0 comments: