semoga Allah merahmati Perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih berada dalam nikmat Islam dan Iman... Semoga kita berada dalam rahmat Allah..aamiin.. emm disebabkan hari ni ada jamuan hari raya maka.. banyaklah sikit masa aku untuk menaip entry di blog..hihi alasan semua itu..

Oh nak sambung cerita belajar menunggang untuk kelas kedua pula.. ok untuk kelas kedua ni agak berkobar-kobar aku nak pergi sebabnya.. hihi maklumlah dah dapat pakaian lengkapkan.. cuma glove je tak dapat sebab hari tu tak ada saiz.

Hari ni aku belajar yang sama mula-mula walk on, then trot lepas tu belajar canter terus... wah best canter ni walaupun rasa macam nak terbang sebab laju tapi buat-buat feel cam naik buaian yang kita hayun laju-laju gitu...kelam kabut gak mula-mula tu tapi lama-lama ok sikit.. alhamdulillah..  

Hari ni kuda yang menjadi tunggangan aku adalah Paint... Kuda Australia yang sebenarnya berbaka Pony tapi agak besar macam kuda maka ia digunakan untuk pelajar baru cam aku. 


Hari ni jugak aku kena kawal sendiri tali rein tu dan masa ni baru aku tahu bahawa kuda ni pandai buli kita.. huhu kelam kabut gak aku nak kawal tali rein tu.. berdebar sebab selama ni bergantung kepada tali yang En. Awie pegang tu, tapi bila dia tak pegang dan kena kawal sendiri.. merah padam muka aku sebab berdebar-debar.. tapi control macho.. buat-buat berani sebab takut kuda perasan.. leader katanya kan..apa-apa pun naik kuda ni kena ada feel... baru bonding ngan kuda kuat..

Ok.. sekian untuk kali ini.. semoga ada manfaat disebalik coretan ni... 

Wasalam...









2 comments:

Anonymous said...

Tahniah! Horseriding memang best :D

Wan Mallinee said...

thanks azliaidha
yup.. so true.. best sampai rindu ngan kuda-kuda tu... hehehe