semoga Allah merahmati Perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
sukarnya untuk menjawab persoalan yang sentiasa menjadi buah mulut saudara-mara, ANAK.. ya andai mudahlah untuk aku mempunyai insan comel ini alangkah bagusnya.. namun... ALLAH lebih mengetahui... bersabarlah wahai hati.. sesungguhnya apa yang Allah tentukan itu ada hikmah disebaliknya...

tahun ini genap 8 tahun usia perkahwinan kami, melihat jiran yang kahwin pada tarikh yang sama dengan kami, anak mereka telah melangkah ke darjah satu... alangkah pilu rasa hati.. namun cepat2 aku memujuk hati... sabarlah belum masanya lagi Allah akan sentiasa mendengar keluhan hati ini, InsyaAllah dengan izin Allah akan adalah zuriat untuk kami nanti...

dari pembacaan yang aku buat memang ramai orang yang senasib dengan aku.. mengapalah agaknya ya... ??

terima kasih kepada suami yang memahami dan tidak pernah menekan dan mendesak tentang persoalan anak.. aku amat menyayangi dan mencintai mu semoga Allah memelihara ikatan perkahwinan ini hingga ke akhir hayat..

ameen

2 comments:

more life and more, more fun said...

Allah always heard our prays...u can bear it sis...my prays alway with u..^_^

Wan Mallinee said...

thanks my dear sis... love u mmuah