semoga Allah merahmati Perkahwinan kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Assalamualikum..

tetiba rasanya aku ingin berkongsi pengalaman dengan pembaca blog ini tentang rawatan kesuburan yang telah aku lakukan...

pada tahun kedua perkahwinan aku telah sibuk membuat pelbagai alternatif untuk mendapatkan anak.. aku masih ingat bagaimana teruknya diurut, macam nak hancur perut ni.. pantang aku dengar orang cakap berjaya buat rawatan mulalah aku pergi.. bermacam-macamlah yang telah aku telah telan untuk mendapatkan insan bergelar anak.. namun masih tak berjaya...

pada tahun 2007 aku mula bekerja dengan Government so, aku gunakan kesempatan ini untuk membuat rawatan kesuburan di LPPKN, walaupun kena guna duit sendiri dulu at least boleh claim kemudian....

opss ada kerja yang perlu di sudahkan nanti kita sambung ya

0 comments: